STRONY

czwartek, 27 grudnia 2012

"VAIN"

                                               
 W prawdzie nie tak stonowany i klasyczny jak pozostałe, lecz bardziej wymowny, z kilkoma mocnymi akcentami. Pretensjonalna koszulka 'Kupisz Orła' ze sklepu SHE/S A RIOT w zestawieniu z rurkami o nieregularnych rozjaśnieniach marki H&M. 
  Idealnym uzupełnieniem jest sweter oversize z kolekcji jesień/zima 2012/2013 H&M, bransoleta z grupą krwi zaprojektowana przez Macieja Zienia dla Aprtu i dla podkreślenia obowiązującej teraz pory roku czapka marki Hype/Nosis. Jednak kropkę nad ''i'' tego zestawienia stanowią buty Maison Martin Margiela dla H&M, które mimo świetnej prezencji są bardzo niewygodne i zupełnie niedostosowane do pory roku ale jak mawia Anna Dello Russo '' If you feel comfortable, you NEVER GET THE LOOK'' ;)

                                                                           XoXo

























7 komentarzy:

  1. No i jak zwykle SUPER!!!
    Szczególnie podobają mi się spodnie i koszulka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, jestem na "tak" :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. great outfit. I'm following you...and including you in my blog recommendation post.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka na plus; solidny ubiór !!

    Zapraszam!!!
    www.tomaszrepeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna czapa *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ; )
    Zapraszam również do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/
    + DODAŁAM DO OBSERWOWANYCH

    OdpowiedzUsuń